EASYfin Classic, EASYfin Planning en Private Lease
Ontdek onze autoleningen en financieringen voor particulieren
EASYFIN PLANNINGhet ballonkrediet aangepast aan jouw budget | EASYFIN CLASSICklassiek krediet voor jouw wagen |
---|---|
Met de ballon financiering kunt u lage maandlastenbetalen door een laatste maandbedrag in te stellen met een verhoogd (ballon) in overeenstemming met het gebruik van uw voertuig. | Kies je voorschot, de looptijd en betaal een vast bedrag maandelijks terug (aangepast aan je budget). |
onmiddelijk antwoord op uw kredietaanvraag | onmiddelijk antwoord op jouw kredietaanvraag |
vrijheid : kies je looptijd, met of zonder voorschot | vrijheid : kies je looptijd, met of zonder voorschot |
lage maandelijkse betalingen waardoor u voertuig beter is uitgerust | all-inclusive maandelijkse aflossingen zonder verassingen |
gemakkelijke integratie van service-en accessoirecontracten | gemakkelijke integratie van service-en accessoirecontracten |
financiering tot 110% van de aankoopwaarde | |
financiering tot 110% van de aankoopwaarde | jouw maandelijkse betalingen tot 84 maanden |
AAN HET EINDE VAN JOUW FINANCIERING HEB JE 3 MOGELIJKHEDEN ! | |
1 - geef je wagen af bij je dealer en vertrek met een nieuwe voertuig dat bij je past ! | |
2 - behoud jouw voertuig door de laaste maandelijkse betalingen te herfinancieren | |
3 - breng je laatste maandelijkse betaling in evenwicht en behoud je voertuig. | |
Dacia Private Lease
De all-inclusive huurformule!
Met Private Lease hoef je je geen zorgen meer te maken! Dankzij een leaseformule die alle diensten en het administratieve beheer ervan omvat, waken wij immers over de problemen die verbonden zijn aan het bezit van een wagen.
Zo vermijdt u alle onvoorziene uitgaven die iedere autobezitter vreest (jaarlijks onderhoud, bijkomende herstellingen,…). Bovendien hoeft u na afloop van het contract nergens zorgen over te maken.
Voor de verkoop en de restwaarde van uw wagen zorgen wij; u moet enkel nog uw nieuwe Dacia kiezen!
Configureer uw aangepaste Dacia via de configurator of bij uw lokale Dacia-dealer
Pas uw contract aan uw behoeften aan:
Looptijd:
tot 60 maanden
Kilometerstand:
tot 180.000 km gedurende de looptijd van het contract
Kies uw servicepakket en opties
(Zie onderstaande tabel)
Teken uw contract en geniet van het leven achter het stuur van uw nieuwe Dacia.
DRIVE |
ENJOY | RELAX | |
---|---|---|---|
Verzekering |
ja |
ja |
ja |
Onderhoud & reparatie |
ja |
ja |
ja |
Pechverhelping in Europa |
ja |
ja |
ja |
Zomerbanden |
ja |
ja |
ja |
Belastingen |
ja |
ja |
ja |
Schadevrijstelling einde contract |
nee |
ja T.e.m. € 500 |
ja T.e.m. € 750 |
Vervangwagen |
nee |
ja Categorie A |
ja Categorie B |
+ Optionele diensten : winterbanden en verlaging schadeloosstelling
Kom ik in aanmerking voor Private Lease?
Private Lease is iets voor jou als je:
Wie mag met mijn auto rijden?
Je mag je auto uitlenen aan vrienden of familie, maar alleen als zij een geldig Europees rijbewijs hebben.
Zul jij het vaakst met de auto rijden? Dan ben jij officieel de hoofdbestuurder en staat de verzekering op jouw naam. Waarom officieel? Je verzekeringspremie maakt deel uit van je maandelijkse huurprijs en is gebaseerd op onder andere de leeftijd van de hoofdbestuurder.
De hoofdbestuurder van je contract mag ook een andere persoon zijn dan jezelf.
Welke documenten heb ik nodig om een contract af te sluiten?
Om een contract af te sluiten heb je de volgende documenten nodig:
Je contract vlot en digitaal ondertekenen? Dat kan met een elektronische kaartlezer. Vraag meer info aan je concessiehouder.
Hoelang duurt mijn contract?
Een contract duurt minstens drie en hoogstens vijf jaar. Jij kiest zelf hoelang je met je auto zult rijden. De looptijd van je contract bepaalt mee je maandelijkse huurprijs.
Hoeveel kilometer mag ik rijden met mijn auto?
Jij bepaalt zelf hoeveel kilometer je met je auto mag rijden. Er is wel een limiet: dieselauto’s maximaal 180.000 en benzinewagens maximaal 160.000 kilometer.
Ons advies :
Bereken vooraf hoeveel kilometer je jaarlijks aflegt. Denk daarbij aan de afstand naar je werk, sportclub, familie en vrienden. Het is belangrijk om je rekenmachine boven te halen: het aantal kilometer in je contract heeft een impact op de maandelijkse huurprijs. Hoe minder je rijdt, hoe minder je betaalt. En rij je toch meer of minder dan je had verwacht? Dat verrekenen we in de jaarlijkse kilometerafrekening.
Wat als ik meer of minder met de auto rij dan voorzien?
Elk jaar, op de verjaardag van je contract, kijken we samen naar het aantal gereden kilometer.
Een voorbeeld :
Je hebt een contract van 3 jaar met 10.000 km per jaar. Na het eerste jaar geef je ons de onderstaande kilometerstand door:
Op het einde van je contract volgt de finale kilometerafrekening.
Hoe wordt de maandelijkse huurprijs bepaald?
We berekenen je maandelijkse huurprijs op basis van:
Wanneer betaal ik mijn maandelijkse huurprijs?
Je betaalt op de eerste dag van elke nieuwe maand.
Is je eerste huurmaand geen volledige maand? Dan betaal je alleen de dagen waarop je gebruikmaakte van je auto. Ontvang je je auto bijvoorbeeld op 10 januari? Dan betaal je van 10 tot 31 januari.
Op het einde van je contract hanteren we dezelfde berekening. Loopt je contract bijna ten einde? Dan betaal je de laatste maand alleen de dagen die je nog met je auto zult rijden volgens de einddatum van je contract.
Breng je jouw auto enkele dagen te vroeg terug? Dan krijg je die dagen terugbetaald in je eindafrekening. Je betaalt alleen de gereden dagen.
Ik kan mijn huurprijs niet betalen. Wat nu?
Heb je het moeilijk om je volgende huurprijs te betalen? Laat het ons weten. Stuur een mail naar customercare@axus.be. Samen zoeken we naar een oplossing.
Wat is inbegrepen in mijn Private Lease-contract?
In je Private Lease-contract zit standaard:
Daarnaast heb je ook de keuze tussen een aantal opties:
Wat is er niet inbegrepen in mijn Private Lease-contract?
Alleen brandstof en verkeersboetes moet je zelf betalen. De auto overkopen is niet mogelijk.
Ben ik goed verzekerd bij schade?
Ja! Je contract omvat een:
Is het ongeval te wijten aan een zware fout, zoals dronken of te snel rijden? Dan komt de verzekeraar níét tussen. Jij betaalt dan de schade helemaal zelf.
Ben ik gedekt voor alle risico’s?
Ja! Je betaalt alleen de forfaitaire schadeloosstelling (franchise) bij:
Je betaalt geen forfaitaire schadeloosstelling (franchise) bij:
Mag ik zelf mijn garage kiezen voor het onderhoud en voor herstellingen?
Je mag het onderhoud en de herstellingen van je auto laten uitvoeren bij alle officiële merkgarages – het merk van je gekozen auto – in België.
Betaal ik voor olieverversingen?
Krijgt je auto nieuwe olie tijdens een gepland onderhoud? Dan is de prijs daarvan inbegrepen. Licht het waarschuwingslampje op je dashboard op? Maak dan een afspraak bij je concessiehouder. Die geeft je auto gratis olie of AdBlue. Ga je toch zelf aan de slag? Dan betalen we je kosten niet terug.
Mijn autobanden zijn versleten. Wat nu?
Zijn je banden versleten omdat ze al heel wat kilometers hebben afgelegd? Dan is het tijd voor nieuwe banden. Bij ‘normaal gebruik’ laat je jouw zomerbanden kosteloos vervangen bij alle officiële merkgarages – het merk van je gekozen auto – in België.
Heb je schade aan je banden door bijvoorbeeld een spijker of een borduur? Dit valt niet onder ‘normaal gebruik’. In dit geval betaal je zelf voor je nieuwe banden.
Is pechverhelping inbegrepen in mijn Private Lease-formule?
Ja! Je geniet 24/7 bijstand in de landen vermeld op je groene kaart.
Krijg ik een vervangwagen na een ongeval of bij pech op de weg?
Is je auto defect na een ongeval? Of sta je aan de kant van de weg met pech? Dan krijg je standaard een vervangwagen gedurende maximaal vijf dagen. Heb je de vervangwagen langer nodig? Dan betaal je voor de extra dagen het geldende tarief voor korte-termijnhuur. Wil je meer weten over het tarief? Stuur een mail naar customercare@axus.be.
Na de huurperiode breng je de auto terug naar de leverancier in de staat waarin je hem kreeg. Alle schade- en/of benzinekosten zijn voor jouw rekening.
Kies je voor het Enjoy of Relax-pakket? Dan mag je bij een ongeval of pech langer dan vijf dagen gebruikmaken van de vervangwagen – zonder extra kosten.
Heb ik recht op een vervangwagen?
De optie ‘vervangwagen’ zit standaard in je contract. Bij een ongeval of bij pech heb je recht op een vervangwagen voor een periode van vijf dagen.
Kies je voor het Enjoy of Relax-pakket? Dan:
Het type vervangwagen staat vermeld in je offerte.
Hoe bestel ik een Private Lease-wagen?
Een Private Lease-wagen bestellen is heel eenvoudig:
Wanneer ontvang ik mijn auto?
Heb je je bestelling geplaatst? Dan ontvang je snel een voorlopige leveringsdatum. Natuurlijk brengen we je op de hoogte van elke eventuele wijziging.
Waar haal ik mijn auto op?
Zodra je auto klaar is, pik je hem bij de officiële merkgarage op.
Mag ik met mijn auto naar het buitenland?
Ja, maar niet langer dan drie opeenvolgende maanden. Check vóór je vertrek altijd goed je verzekeringscertificaat. Je bent verzekerd in de landen die het vermeldt. Let op: voor Marokko en Tunesië geldt er een speciale procedure. Het duurt ongeveer twee weken om je papierwerk in orde te brengen.
Ga naar https://www.rentadrive.org/nl voor meer informatie.
Mag ik roken in mijn auto?
Roken is natuurlijk slecht voor je gezondheid, maar we verbieden het je niet. We verwachten wel dat jij je auto fris en netjes terugbrengt.
Krijg ik een bewonerskaart?
Ja, de hoofdbestuurder heeft recht op een bewonerskaart. Stuur een mail naar customercare@axus.be om je attest aan te vragen. Daarmee ga je naar je gemeente die je een bewonerskaart bezorgt.
Mag ik accessoires – bijvoorbeeld een fietsenrek – laten installeren?
Ja, als die je auto niet beschadigen. De accessoires moet je gemakkelijk kunnen verwijderen voor je je auto terugbrengt.
Ik ben mijn nummerplaat, autopapieren of sleutels kwijt. Wat nu?
Binnen de 24 uur moet je:
Hoe geef ik schade aan?
Is je auto beschadigd? Meld die tegenslag zo snel mogelijk aan ons via http://damage.axus.be of mail naar damage@axus.be. Na goedkeuring kun je je auto laten herstellen bij een officiële merkgarage in België. Ben je zelf in fout? Dan zul je de forfaitaire schadeloosstelling (franchise) moeten betalen. Denk eraan om altijd het Europese aanrijdingsformulier in te vullen als er een tegenpartij betrokken is.
Wat bij een total loss?
Als een expert je auto total loss (totaal verlies) verklaart, beëindigen we je contract vanaf de datum van het ongeval. Je hoeft geen verbrekingskosten te betalen en je ontvangt ook geen maandelijkse facturen meer.
Wat bij glasbreuk?
Raam gebroken of gebarsten? Meld dit zo snel mogelijk via http://damage.axus.be of mail naar damage@axus.be. Na goedkeuring kun je jouw auto laten herstellen bij een officiële merkgarage in België.
Wat bij vandalisme of diefstal?
Binnen de 24 uur moet je:
Bij diefstal betaal je geen verbrekingskosten en ontvang je geen maandelijkse facturen meer.
Hoe lever ik mijn auto in wanneer mijn contract is afgelopen?
Je wagen inleveren is eenvoudig:
Plaats en tijdstip
Je levert je auto in bij je officiële merkgarage of bij AXUS Carmarket, Z4 Broekooi 280, 1730 Asse-Kobbegem. De inlevering gebeurt altijd in België – tijdens de kantooruren.
vaStaatn je auto
Ik breng mijn auto beschadigd terug. Wat nu?
Tijdens de inlevering van je auto komt onze expert ter plaatse. Hij controleert samen met jou de staat van je wagen. Is er schade? Dan beslist de expert of die aanvaardbaar is. Schade die niet hersteld is op de inleverdatum rekenen we aan. Tip: laat aanzienlijke schade herstellen voor je je auto terugbrengt.
Alle info over aanvaardbare en niet-aanvaardbare schade vind je op privatelease.axus.be.
De formule ‘bescherming tegen schade aan het einde van je contract’ zit in het vrijblijvende Enjoy of Relax-pakket. Het beschermt je tegen schadekosten wanneer je contract is afgelopen. De prijs van deze optie vind je terug op je offerte.
Heb je gekozen voor deze formule en breng je je auto beschadigd terug? Dan nemen wij de schadekosten voor onze rekening. Liggen de kosten aan je auto hoger dan het bedrag van je dekking? Dan betaal jij het tekort. Bedragen de schadekosten minder? Dan hoef je niets te betalen.
Wat is de finale kilometerafrekening?
Nadat je je auto hebt ingeleverd, maken we een laatste kilometerafrekening op. We kijken naar het totale aantal extra gefactureerde kilometers tijdens je jaarlijkse afrekeningen en vergelijken dat met het totale aantal extra gereden kilometers. Hebben we je bij de jaarlijkse afrekeningen te veel meerkilometers aangerekend? Dan betalen we je het verschil terug tegen 0,08 euro/km.
Ligt het aantal extra gereden kilometers hoger dan deze die je betaalde tijdens de jaarlijkse afrekeningen? Dan betaal je de nog niet aangerekende extra kilometers.
Wat als ik mijn auto te laat inlever?
We laten je goed op voorhand weten wanneer je jouw auto moet terugbrengen. Onderneem dus tijdig actie. Breng je jouw auto met meer dan drie maanden vertraging terug? Dan betaal je 500 euro schadevergoeding boven op je normale huurprijs.
Mag ik mijn Private Lease-contract vroegtijdig stopzetten?
Ja, met een aangetekend schrijven. De opzeggingstermijn bedraagt vijftien dagen.
Vijf redenen van stopzetting
Private Lease is een verhuur op lange termijn (24 tot 48 maanden, max. 100.000 km) zonder aankoopoptie en wordt aangeboden door Axus N.V., Bourgetlaan 42 te 1130 Brussel (FSMA 016860 A en ingeschreven in de KBO onder nr. 0403.429.730). Aanbod voorbehouden aan particulieren woonachtig in België en onder voorbehoud van acceptatie van het dossier door Axus N.V., de kredietverzekeraar Atradius Credit Insurance N.V., de verzekeringsmaatschappij Baloise Belgium N.V., en na de ondertekening van de offerte, het contract, de algemene voorwaarden, het loonsoverdrachtdocument en de verklaring met het oog op verzekeringsdekking. Onder voorbehoud van wijziging in geval van veranderingen m.b.t. de catalogusprijs of van belastingen. Inbegrepen diensten zijn de volgende: huurprijs wagen, wettelijke garantie en garantie van de abrikant, onderhoud (onderhoud, werkuren en mechanische herstellingen), zomerbanden, pechverhelping, verzekering BA en rechtsbijstand, eigen schadeprovisie, bestuurdersverzekering, belasting op inverkeerstelling en jaarlijkse verkeersbelasting, matrixrooster. Maandelijkse huur bepaald in de huurofferte betaalbaar vooraf. De huurder beschikt niet over een herroepingsrecht in het kader van deze huurovereenkomst. Gelieve uw Dacia dealer te contacteren voor een offerte op maat en voor een volledig overzicht van de algemene voorwaarden.
Omdat uw gemoedsrust en die van uw naasten net zo belangrijk is als rijplezier
Credit Protection
Credit Protection verzekert u tijdens de volledige duur van uw financieringscontract:
De verzekering Alpha Credit Protection, van Cardif Assurance Vie (verzekeringsonderneming naar Frans recht, met haar zetel te Boulevard Haussmann 1, F-75009 Parijs, met Belgisch bijkantoor te Bergensesteenweg 1424, 1070 Brussel, KBO nr. : BE 0435.018.274, BNB nr. : 979), is een collectieve levensverzekeringsovereenkomst, aangegaan door AlphaCredit (Ravenstein 62, 1000 Brussel, FSMA 022051 A, RPM BE 0445.781.316, verbonden verzekeringsagent van Cardif Assurance Vie), waartoe u kan toetreden tot uiterlijk 90 dagen na het uitbetalen van de fondsen. De verzekering voorziet in een terugbetaling van het verschuldigde schuldsaldo van het krediet in geval van overlijden of definitieve invaliditeit en in de betaling van de maandelijkse kredietaflossing in geval van volledige arbeidsongeschiktheid. Voornaamste uitsluitingen: zelfmoord binnen het eerste jaar (waarborg overlijden en definitieve invaliditeit), psychische stoornissen (waarborg invaliditeit en arbeidsongeschiktheid). AlphaCredit protection heeft een duurtijd die samenloopt met de duurtijd van het krediet, en valt onder het Belgische recht. De berekening van uw premie is beschikbaar op aanvraag via ac.customer@alphacredit.be, de informatiefiche en de algemene voorwaarden zijn beschikbaar op deze webpagina. Een eventuele vraag tot toetreding tot deze verzekering kunt u verzenden naar ac.customer@alphacredit.be. AlphaCredit en Cardif Assurance Vie, behouden zich het recht de toetreding tot de verzekering te weigeren. Eventuele klachten kan u bezorgen aan klachtenbeheer@cardif.be of, indien de door de verzekeraar aangeboden oplossing u niet bevalt, info@ombudsman.as. U kan deze toetreding kosteloos annuleren, binnen de 30 dagen, door een schrijven aan AlphaCredit. Deze webpagina, met AlphaCredit als verantwoordelijke uitgever, is publiciteit.
Job Protection
Job Protection verzekering beschermt je in het geval van ongewenst werkloosheid.
Je maandelijkse afbetalingen worden in deze moeilijke tijd geregeld, zodat je de tijd hebt om je te concentreren op de essentie.
De verzekering Alpha Credit Protection, van Cardif Assurance Vie (verzekeringsonderneming naar Frans recht, met haar zetel te Boulevard Haussmann 1, F-75009 Parijs, met Belgisch bijkantoor te Bergensesteenweg 1424, 1070 Brussel, KBO nr. : BE 0435.018.274, BNB nr. : 979), is een collectieve levensverzekeringsovereenkomst, aangegaan door AlphaCredit (Ravenstein 62, 1000 Brussel, FSMA 022051 A, RPM BE 0445.781.316, verbonden verzekeringsagent van Cardif Assurance Vie), waartoe u kan toetreden tot uiterlijk 90 dagen na het uitbetalen van de fondsen. De verzekering voorziet in een terugbetaling van het verschuldigde schuldsaldo van het krediet in geval van overlijden of definitieve invaliditeit en in de betaling van de maandelijkse kredietaflossing in geval van volledige arbeidsongeschiktheid. Voornaamste uitsluitingen: zelfmoord binnen het eerste jaar (waarborg overlijden en definitieve invaliditeit), psychische stoornissen (waarborg invaliditeit en arbeidsongeschiktheid). AlphaCredit protection heeft een duurtijd die samenloopt met de duurtijd van het krediet, en valt onder het Belgische recht. De berekening van uw premie is beschikbaar op aanvraag via ac.customer@alphacredit.be, de informatiefiche en de algemene voorwaarden zijn beschikbaar op deze webpagina. Een eventuele vraag tot toetreding tot deze verzekering kunt u verzenden naar ac.customer@alphacredit.be. AlphaCredit en Cardif Assurance Vie, behouden zich het recht de toetreding tot de verzekering te weigeren. Eventuele klachten kan u bezorgen aan klachtenbeheer@cardif.be of, indien de door de verzekeraar aangeboden oplossing u niet bevalt, info@ombudsman.as. U kan deze toetreding kosteloos annuleren, binnen de 30 dagen, door een schrijven aan AlphaCredit. Deze webpagina, met AlphaCredit als verantwoordelijke uitgever, is publiciteit.
Extra Protection
Extra Protection is een eenvoudig en voordelig middel om zich te beschermen tegen de gevolgen van tegen de gevolgen van total loss of diefstal van je voertuig.*
Afhankelijk van het jaar van het schadegeval krijg je tot 40% van het geleende kapitaal terug:
Met Extra Protection ben je dus beschermd tegen de waardedaling van de wagen en het verlies aan mobiliteit door total loss, diefstal of brand van je wagen.
* Onder voorbehoud van aanvaarding van je dossier door Alpha Credit S.A. (Ontlener), Ravensteinstraat 60/15, B-1000 Brussel.
De verzekering Extra Protection, van Cardif Assurances Risques Divers (verzekeringsonderneming naar Frans recht, met haar zetel te Boulevard Haussmann 1, F-75009 Parijs, met Belgisch bijkantoor te Bergensesteenweg 1424, 1070 Brussel, KBO nr. : BE 0435.025.994 BNB nr. : 978), is een collectieve verzekeringsovereenkomst, aangegaan door AlphaCredit (Ravenstein 62, 1000 Brussel, FSMA 022051 A, RPM BE 0445.781.316, verbonden verzekeringsagent van Cardif Assurances Risques Divers), waartoe u kan toetreden tot uiterlijk 60 dagen na het uitbetalen van de fondsen. De verzekering voorziet in de betaling van een vergoeding in geval van totaal verlies of diefstal van het verzekerde voertuig. Voornaamste uitsluitingen: opzettelijke daad, deelname aan een wedstrijd. Extra Protection heeft een duurtijd van 1 jaar met stilzwijgende verlenging , en valt onder het Belgische recht. De berekening van uw premie is beschikbaar op aanvraag via ac.customer@alphacredit.be, de informatiefiche en de algemene voorwaarden zijn beschikbaar op deze webpagina. Een eventuele vraag tot toetreding tot deze verzekering kunt u verzenden naar ac.customer@alphacredit.be. AlphaCredit en Cardif Assurances Risques Divers, behouden zich het recht de toetreding tot de verzekering te weigeren. Eventuele klachten kan u bezorgen aan klachtenbeheer@cardif.be of, indien de door de verzekeraar aangeboden oplossing u niet bevalt, info@ombudsman.as. U kan deze toetreding kosteloos annuleren, binnen de 30 dagen, door een schrijven aan AlphaCredit. Deze webpagina, met AlphaCredit als verantwoordelijke uitgever, is publiciteit.
Extended Warranty
Bij aankoop van een tweedehandswagen krijg je van de verkoper automatisch één jaar garantie. Als je je wagen met EASYfin financiert, kan je deze garantie uitbreiden inclusief bijstand voor de volledige looptijd van je financiering.
Je tweedehandswagen is tot het einde van het krediet gewaarborgd tegen een maximaal aantal risico’s op mechanische defecten.*
* Onder voorbehoud van aanvaarding van je dossier door Alpha Credit S.A. (Ontlener), Ravensteinstraat 60/15, B-1000 Brussel.
De verzekering Extended Warranty, van Cardif Assurances Risques Divers (verzekeringsonderneming naar Frans recht, met haar zetel te Boulevard Haussmann 1, F-75009 Parijs, met Belgisch bijkantoor te Bergensesteenweg 1424, 1070 Brussel, KBO nr. : BE 0435.025.994 BNB nr. : 978), is een collectieve verzekeringsovereenkomst, aangegaan door AlphaCredit (Ravenstein 62, 1000 Brussel, FSMA 022051 A, RPM BE 0445.781.316, verbonden verzekeringsagent van Cardif Assurances Risques Divers), waartoe u kan toetreden tot uiterlijk 60 dagen na het uitbetalen van de fondsen. De verzekering voorziet in de betaling van een vergoeding indien het verzekerd voertuig na de wachttijd in panne valt als gevolg van een defect verzekerd onderdeel. Voornaamste uitsluitingen: opzettelijke daad, normale slijtage. Extended Warranty heeft een duurtijd van 1 jaar met stilzwijgende verlenging , en valt onder het Belgische recht. De berekening van uw premie is beschikbaar op aanvraag via ac.customer@alphacredit.be, de informatiefiche en de algemene voorwaarden zijn beschikbaar op deze webpagina. Een eventuele vraag tot toetreding tot deze verzekering kunt u verzenden naar ac.customer@alphacredit.be. AlphaCredit en Cardif Assurances Risques Divers, behouden zich het recht de toetreding tot de verzekering te weigeren. Eventuele klachten kan u bezorgen aan klachtenbeheer@cardif.be of, indien de door de verzekeraar aangeboden oplossing u niet bevalt, info@ombudsman.as. U kan deze toetreding kosteloos annuleren, binnen de 30 dagen, door een schrijven aan AlphaCredit. Deze webpagina, met AlphaCredit als verantwoordelijke uitgever, is publiciteit.
Ontdek onze andere diensten