TOEGANGKELIJK

Wij verbinden ons ertoe onze site voor iedereen toegankelijk te maken, in overeenstemming met de vereisten van de European Accessibility Act (EAA) en titel 5 van boek VIII van het Wetboek van economisch recht.

 

Daarom hebben we een audit van onze site uitgevoerd om verbeterpunten te identificeren en te implementeren.

 

Als u problemen ondervindt of een suggestie wilt doen, kunt u contact met ons opnemen opcontact-client.be@renault.be

 

KLACHTEN:

 

Als u een gebrek aan toegankelijkheid vaststelt waardoor u geen toegang hebt tot inhoud, een dienst of een functie op onze website, en u meldt dit aan ons en u krijgt geen bevredigend antwoord, dan kunt u, in overeenstemming met artikel XV.18/5 van het Wetboek van economisch recht, een klacht indienen bij de bevoegde autoriteiten, d.w.z. de ambtenaren van de Algemene Directie Economische Inspectie van de Federale Overheidsdienst Economie, KMO, Middenstand en Energie, per brief of elektronisch:

 

  • Door een klacht elektronisch in te dienen via het Consumer Connect platform: https://cc.consumerconnect.be/
  • Per post een brief sturen naar het volgende adres Coördinatiedienst van de Algemene Directie Economische Inspectie,
    Federale Overheidsdienst Economie
    Vooruitgangstraat 50
    1210 Brussel

 

U hebt ook het recht om een orgaan, een organisatie of een vereniging zonder winstoogmerk de opdracht te geven een klacht namens u in te dienen overeenkomstig artikel XV.18/6 van het Wetboek van economisch recht.

 

Wij streven ernaar de toegankelijkheid van onze site voortdurend te verbeteren.