We benadrukken ons doel om eenvoud, duurzaamheid en toegankelijkheid te bieden met een nieuw logo, nieuwe kleur en een volledig nieuw assortiment.
Dacia gaat met de tijd mee en past zich aan jouw behoeften aan. We hebben ons volledige assortiment vernieuwd en beginnen een nieuw hoofdstuk met een vernieuwde merkidentiteit. Dacia is opvallender en moderner dan ooit.
Onze nieuwe branding was eerst alleen te zien in onze berichten, maar is nu ook doorgevoerd op al onze auto's en op de symbolen die te zien zijn bij onze dealerbedrijven.
Wat is er nieuw?
Dacia Link-embleem
Het embleem bestaat uit een D en C die met elkaar zijn verbonden. Hiermee laten we de vertrouwensband zien die Dacia met zijn klanten heeft (vandaar de naam 'Dacia Link'.
Dit symbool is nu te zien op al onze modellen: aan de voorkant, op de wieldoppen, in de interface van onze multimediasystemen en op nog veel meer plekken.
Logo
5 letters met een minimalistisch ontwerp dat staat voor de waarden van het merk: duurzaam en onmisbaar.
Je kunt het logo zien aan de binnen- en buitenkant van al onze auto's.
Kleuren
We introduceren een nieuwe kleur: Korstmos Kaki.
Deze kakikleur is geïnspireerd door de natuur en zet de toon voor een nieuw kleurenpalet dat in ons hele assortiment terugkomt.
Assortimentniveaus
Voor nog meer duidelijkheid hebben we de verschillende niveaus van ons assortiment een nieuwe naam gegeven.
Essential is de meest betaalbare versie. Expression is de kern van ons assortiment. Journey heeft de meeste uitrusting en Extreme is perfect voor lange ritten.
Benieuwd naar het resultaat?
Bekijk het nieuwe ontwerp van onze modellen.
Ontdek onze auto's in augmented reality
Selecteer een model en kleur en zie meteen hoe ons nieuwe ontwerp van Dacia eruitziet in je garage, midden in je kamer of op je bureau. Neem een rondleiding door de auto in de app en bekijk hoe de auto er vanbinnen uitziet, ontdek de kleinste details en deel foto's met je familie en vrienden.